Pinky Women Riders

Pinky Women Riders
Team Pinky

01 April 2015

Kayuhan Santai Sambil Menderma #bujoe Part 1


Semua pasti akan berkata-kata kan? 

Hari ini hari dia, esok lusa hari kita, kita tak pasti.... Itulah seringkali diungkapkan dan terluah oleh rakyat Malaysia umumnya apabila mana-mana insan menghadapi kecelakaan. Keprihatinan mereka terhadap apa jua musibah tiada tolak bandingnya.

Justeru itu, seperti semua sedia maklum khususnya teman-teman rider yang mengenali Saudara Azizul Azli atau lebih dikenali sebagai Bujoe telah dilanda musibah iaitu kediaman beliau di Kampung Bukit Besar, Terengganu telah musnah dalam kebakaran yang berlaku baru-baru ini. 

Segala barangan kebanyakan tidak dapat diselamatkan namun beliau boleh menarik nafas lega kerana semua ahli keluarga beliau selamat. Namun, apakan daya, segala kenangan beliau dalam memenangi pelbagai kejayaan dalam bentuk medal, plaque dan sebagainya musnah sama sekali. Bertahun lamanya ia tersimpan rapi namun dimusnahkan dalam hanya sekelip mata.

Atas keprihatinan ini, Pinky WR dengan sokongan daripada semua team-team berbasikal khasnya akan mengadakan satu kayuhan santai sambil menderma #bujoe yang bertujuan meringankan beban yang ditanggung. Segala hasil kutipan secara tunai pada malam itu akan disalurkan terus ke Akaun

Maybank 163019044389 - Azizulazli Shaari

0122406239 - Bujoe

Azizulazli Shaari
1510-C Jalan Ibrahim , Kampung Bukit Besar , 21100 Kuala Terengganu

Bagi yang tidak dapat turut serta dalam kayuhan ini, namun berhajat untuk menyumbang, bolehlah berbuat demikian di nombor akaun yang tertera.

"Kita tidak tahu apa akan jadi pada kita esok hari, namun setiap apa yang terjadi pasti ada hikmahnya di kemudian hari"

"TOGETHER WE UNITE"

Terima kasih.

0 comments:

Post a Comment