Pinky Women Riders

Pinky Women Riders
Team Pinky

04 October 2015

Ekspedisi Cabaran 1Like 1KM 572km


Ekspedisi Cabaran Sehati Sejiwa anjuran Aurora Entertainment Sdn Bhd dengan kerjasama Pinky Women Riders Club (PWRC) yang bakal diadakan bermula 6hb hingga 10hb Oktober 2015 ini adalah bertujuan untuk memperkenalkan sukan berbasikal kepada rakyat Malaysia umumnya dan kepada kaum wanita khususnya. Ekspedisi ini tercetus apabila salah seorang ahli kelab, Pn Noor Aslinda Marzuki atau dikenali dengan nama IlinKu Pinky telah mencabar dirinya mengayuh sejauh 572km hasil dorongan dari rakan-rakan Facebook beliau. Berita disini.


Program yang mendapat sokongan daripada pihak Kementerian Kebudayaan dan Pelancongan ini akan bermula di Putrajaya dan berakhir di Kuala Terengganu. Pihak Aurora Entertainment dan PWRC akan turut memperkenalkan lokasi-lokasi yang menarik serta menjadi tumpuan pelancong di sepanjang perjalanan ekspedisi pada kali ni.

Di samping berkayuh, pasukan ekspedisi ini juga akan turut menyampaikan sumbangan derma daripada rakan-rakan kayuhan kepada beberapa buah rumah anak yatim yang terletak di sepanjang laluan ekspedisi.

Kepada sesiapa yang ingin turut serta, bolehlah mengisi borang penyertaan dibawah:
Borang Penyertaan atau hubungi En Fadhal Asri di 0192628759 untuk keterangan lanjut.

Semoga program Ekspedisi Cabaran Sehati Sejiwa ini akan dapat berjalan dengan lancar dari mula hingga ke akhirnya dan mencapai matlamat yang diharapkan.


1 comments: